Om fodslag

At holde tæt trit,

gør tit træt.

0 thoughts on “Om fodslag

  1. Ville gerne have sagt det selv, men en eller anden englænder med græske rødder kom mig i forkøbet.

    Well there ain’t no point in moving on
    Until you’ve got somewhere to go
    And the road that i have walked upon
    Well it filled my pockets
    And emptied out my soul

    All those insecurities
    That have held me down for so long
    I can’t say i’ve found a cure for these
    But at least i know them
    So they’re not so strong

    You look for your dreams in heaven
    But what the hell are you supposed to do
    When they come true?

    Well there’s one year of my life in the songs
    And some of them are about you
    Now i know there’s no way i can write those wrongs
    Believe me
    I would not lie you’ve hurt my pride
    And i guess there’s a road without you

    But you once said
    There’s a way back for every man
    So here i am
    Don’t people change, here i am
    Is it too late to try again

    here I am … !

    (GM – Waiting-Reprise)

  2. Penpal:

    “And the road that i have walked upon
    Well it filled my pockets
    And emptied out my soul”

    Jeg er tømt! Virkelig tømt. Og videre:”Well there ain’t no point in moving on
    Until you’ve got somewhere to go”. så måske jeg bare skulle blive stående. Men selv dér holder jeg trit. Mærker min egen utålmodige ånde i nakken.

    Og lige nu vil jeg hverken det ne eller det andet. Hverken frem eller tibage. Men bare kravle i en hule og rulle mig sammen og blive trøstet. For jeg er træt. Meget, meget træt…..

    God weekend kære. Når du når dertil.

  3. Beologen:

    Tit for tat…oh yes…Aloysius 🙂 Eller Fozzy Fozborn? 😀

    Patolog…hmmm…lugter lidt af hvid kittel, ikke-liv og kølig analyse. Altså ikke-liv kan jeg måske nikke genkendende til, med den kølige analyse er desværre kun tilstræbt: De prøver jeg analyser er af eget væv, og der er det altså svært at bevare objektiviteten og distancen…

    Knus

Skriv et svar

