At….

At lave flere gadedrengehop

At være mere nær. Og nære det værende

At samle flere øjeblikke

At øjne flere blikstilheder

At se flere rimfrosne græsstrå undervejs.

Knække dem og smile ved lyden.

At tøve og tie mere

At finde et rum

Ja, at finde et rum

At vær nær i. Nær ved.

At finde et rum med plads til at

Nære det nære

At gribe mere. Og kaste

At le mere over mig selv. Og med mig selv

At blide frem for at bide

At se en port i muren,

en revne i klippen

at finde en nøgle til døren

At kysse mine niecer mere

At bladre mere i bøger. Uden retning

At hoppe i hinkerude,

vrikke mere med måsen

At synge og synge, igen og igen

At vinke og le og virre med hovedet.

At vælge mere

At vælge mere til

Mere fra

At være mere

Mere til

Mere fra

Mere Mig

At tro på det, jeg ikke tør tro

0 thoughts on “At….

  1. Ballast du ER aldeles uimodståelig!

    Smukkere nytårsforsæt har jeg aldrig set.
    Et sjæleligt gennembrud må nu være sket,
    og jeg håber og tror at 2008 vil forme sig
    i dit smukke billede, af din helt egen vej.
    Kom blot 2008 – blogdronningen viser vej.
    Ballast det er så let – at blive vild med dig.

    Godt nytår – Balstyrisk Bedårende Ballast

  2. Penpal:

    Som jeg har nævnt før: Det er ikke så meget mere 😦

    I må nøjes med dét, der er. Til gengæld vil jeg lukrere på skønskrift andetsteds – som hos dig!!!

    Glædeligt og lykkebringende nytår.

Skriv et svar

