Krak

Mine ord når ikke frem:

Jeg lider under et akut

diskursfald ?!

0 thoughts on “Krak

  1. 😀

    (Må smile, fatter ikke en bjælde,
    er det en åbning eller en fælde?

    Bedst som jeg synes at forstå dig
    flagrer du væk og flyver fra mig.

    Tankefulde sommerfugl og spinder
    Du flyver med lethed og forsvinder.

    Udenfor mine fatteevnes forstand
    over det aller dybeste blå vand.)

  2. ?!
    Jeg lider under diskurs akutfald – og når jeg søger på KRAK 😀
    så finder jeg navne – når jeg søger på dig, så finder jeg ord….
    Og det er perfekt, når man virkelig elsker ord….
    Knus Blogwoman

  3. Jeg er ikke sikker på hvor du sigter … men ved siden af er også en slags ramt!
    Dine ord når mig. Og Rammer mig. Og står i høj kurs.
    Hvis det kan trøste? 😉

  4. Tekst:

    Bjælder skal heller ikke fattes,men bare høres. Som små klange mellem vind og vand.
    Jeg fatter heller ikke noget. Og det tager jeg som et sundhedstegn 😀

    Og ja…lidt blå er man vel altid?!

    Knus til dig!

  5. Blogwoman:

    Søg og du skal finde, hedder det sig.
    Søg og du skal findeS…håber jeg.

    Vil du ikke nok slå mig op. Og finde mig. Jeg vil nemlig meget, meget gerne findes. Af dig 😀

  6. Clandestine:

    Gør det??? 😯

    Her i Århus er der mere end almindeligt forblæst udenfor, og belysningen ualmindelig afdæmpet dagen lang.

    Sender du lidt sol, derfra hvor du er 🙂

    Knus

Skriv et svar

