Agn

perga

ment

som

~

frag

ment

lig

~

mag

na

men

tal

17 thoughts on “Agn

  1. nope jeg er bare….. det er mig den er gal med.. jeg fatter ingen ting i dag… høj feber og influenza..

    der er lige som ikke rigtig så meget dybere der fæstner sig…

    så ingen grund til forklaringer fra din side…. bristen ligger hos mig…

    dement var det eneste der beskrev min følelse og samtidig rimede på dine ord 😐

  2. Tekst:

    Hvor fedt!
    Hvis du vidste, hvor godt det stemmer overens. Med noget.

    Jeg har slet ikke selv set det. I teksten. Men det er jo ramt på kornet:
    Puff. Tuff.

    Det er altså fedt. Når andre læser mine ord. Bedre end jeg selv!

  3. Donald:

    Bider de af. Eller på?

    Uden læsere er mine ord blot streger på papir. Tanker i mit hoved. Syn set gennem øjne.

    Først når de læses, bliver de til betydninger.
    Så jeg må leve med læerens biden. Dom. Supplering. Fordobling….

    Ellers skal jeg ikke skrive. Her.

    Påskeknus

  4. Knus til dig også:-)
    Lystfiskerne taler om at fiskene bider
    når der er mange fisk og de er sultne.
    Ellers er det ikke sikkert at de gider.
    Fiskene, og heller ikke fiskerne.

    Så var det bare at jeg så pergamentet med streger.
    Computerskærmen med bogstavs-koder.
    Og Lokkemaden …
    Fragmentet.
    Monumental.
    Sakramental.
    Ord er taknemmelige
    Det er jeg også.

    Glædelig Påske:-)

  5. Jeg er også taknemlig. Taksom. Nemlig!

    Jeg elsker rebus. Ordleg. Tankescrabble.

    Men det er sjovest at lege, når man har nogen at lege med.

    Dele gåder med.
    Scrabble tanker med.
    Spille ordbold med.
    Udveksle liv med.

    Så tak. Fordi du leger med.
    Det er jeg tak.nemlig.for. 😀

  6. Selv tak min gode digter.
    Jeg er ikke helt enig i at man må leve med bidende negative kommentarer. Man hersker enevældigt suverænt over sin weblog og dens kommentarer, og ud over spam + overtrædelser af ytringsfrihedens grænser (hån), så bør man også stoppe vedvarende negative kommentarer, som viser mangel på almindelig pli. Så joda. Jeg fiskede efter, om der var en torsk i farvandet her.

  7. Undskyld, jeg synes jeg så en uforskammet meget negativ kommentar et sted tidligere – jeg kan ikke finde det, måske har jeg drømt det.
    Og da du skrev at man må leve med læsernes biden, så kom jeg til at tænke på Liselotte, som i gamle dage havde en marginbemærkning om, at “Her hersker jeg suverænt” – forbeholder ret til at slette etc. det gør hun ret i.

  8. Kære Donald:

    Hvis du ser indlægget “Hvad jeg ikke ved…” på min urbanblog, vil du se, at jeg alt alt for godt forstår, hvad du mener.

    Jeg er opvokset med megen intellektuel pingpong, der desværre uforvaret af og tilsvingede over i hån, sakasme o fidelitet.
    Jeg lærer aldrig at leve med den slags. Uanset at jeg MÅ lære det. Og du har ret. Her vil jeg have lov at sige til og fra. Jeg er bare rasende dårlig til det, og agerer istedet dum når jeg møder ondskabsfuldheder. (jeg er idt en torsk i den sammenhæng 😉 )

    Men tak fordi du tænkte på mig og ønskede mine grænser respekteret. Det er jeg taknemlig for…!

Skriv et svar

