Oval

nænlig værdsat

kærsom favnsat

krop mod

krop

mod krop

 

14 thoughts on “Oval

  1. Kære Tekst og Spunky:

    Dette handler om kroppe. Netop. Kroppe. En kropslig sandhed, en virkelig favn, hvor man ikke vivler, men kun kan tro.
    For et øjeblik.

    Krop mod krop mod krop mod…

    Ikke hun og han. Ikke dig og mig. Ikke den og det. Men krop mod krop. Mod krop…

    Påskeknus

    (ps: jeg holder faktisk selv meget af det. Det sker sjældent. Men der er en lige linje fra det jeg ville sige, og det jeg siger. Lige her)

  2. Det er meget rammende. Det skal mærkes i så høj grad at man næsten ikke kan skrive det.

    Kroppen må blive min næste udfordring.
    Tak

  3. Bitten:

    Kroppen er en evig udfordring. Den har sit eget sprog, sit eget liv og kan ikke tæmmes.

    Men når man mærker. Virkelig mærker.
    Så ved man, at kroppen er hele udfordringen værd.

    ILY

  4. Kommentarerne er somme tider lige så spændende som digt:
    Kroppen kan ikke tæmmes? Ups.
    Jeg synes også det er svært, men jeg er nødt til det, ellers er jeg for pinlig, flovhedsgenererende.
    Måske hænger det sammen med dybe savn.
    Kærligt favntag,
    Knus.

  5. Somme tider er kommentarerne mere provokerende end teksten.
    Kroppen kan ikke tæmmes, ups! Det er vi nogen, der er nødt til,
    ellers er vi for pinlighedsfremmende, flovfornemmelsesskabende.
    Kærlig
    ihærdig
    oval redebygning
    med plads
    til krop
    og sjæl
    er godt.
    Knus.

  6. Kære Donald:

    Som du selv skriver, er kommentarerne ofte såvel provokerende som øjenåbnende og smukke.
    Så dine sætninger provokerer og åbner øjne. Smukt.

    Jeg lader dine ord tale selv…

    Knus

  7. Regi-bemærkning: dax2 er en WordPress-hosted weblog, som jeg ikke var kommet ud af da jeg skrev kommentar-kommentar-ups version-1. Så bestyreren her må gerne slette dax2-kommentaren, hvis det er for meget gentagelse.

  8. Kære, kære Beo:

    Hentyder du til min lident fyldige kropsstruktur og mine knap så svulstigtbløde former… 😀

    Jeg mener: metal mod metal mod metal 😉

Skriv et svar

