Ar og Mod

Dyrt barn

har kære navne

*

– vi bærer med smil

vor skygge

 

4 thoughts on “Ar og Mod

  1. NAAAARRIJJJ!!!

    Sødeste søde, du må ikke sådan lave om i dine smukker ord…

    Eller det vil sige, du må jo gøre som du finde det bedst, nu havde jeg bare igen igen forelsket mig i førsteudgaven.

    Skulle du ikke prøve at lade versionerne ligge? eller bare sende mig helt private mails med tydelige beskrivelse af din process og arbejdsgang og tankerne bag hvert værk? 😉 Det er da ikke at kræve for meget, er det?

    Elsker iøvrigt allermest titlen. Fantastisk sammenhæng og så mange tolkningsretninger at gå i.

    Kram Bitten (midlertidigt skyggesøgende)

  2. Søde Bitten:

    Jeg sætter min hat som jeg vil 😉
    Jeg synes bare ofte jeg siger for meget. At det, der ikke siges a og til er det stærkeste udtrk.
    Men måske har du ret.
    Måske det kælne barn med de mange skygger også har ret. Måske det bare kom for tæt på?
    Nu er det, som det er.

    Jeg elsker dine kommentarer! (og det var en kompliment til kommentarerne og ikke til dig, så du må ik´ blive sur :D)

    Knus fra mig

    (ModAr eller Armod…theres a life between)

  3. mod(e)ar, armod(e) same same but different.

    “Dyrt barn har kære navne” passer ikke altid helt…

    jeg kender et dyrt barn med et u-kønt navn…

    smag er for skellig, “I know” men jeg synes stadig det er u-kønt.

  4. Spunky:

    Dyrebar…er et smukt ord. Synes jeg.

    Og med Thomas Blackmann kunne man jo spørge, at nok er smag foskellig, men findes der ikke stadig god og dårlig smag 😀

    Knus

Skriv et svar

