Ps:

6 thoughts on “Ps:

  1. Og jeg lukker ned for dem, jeg ikke gider…
    … er allerede gjort med nogle; andre ved ikke at vente!
    Min ballast er at se mig selv i silhuet,
    … stolt knejser jeg hals og ryg, føler mig pokkers tryg
    og efterfølgende får kloden vor runde et mammut ryk
    …Knus fra PS med krop 😉 anjoe, rend og hop

  2. Anjoe:

    Du gør det igen og igen. Får smilet frem, min ven.

    Din knejsen er smuk, for den jeg gør et buk.

    Som jeg skrev til en anden:
    Før var min Ballast mit liv,
    nu er mit liv min ballast.

    Jeg har åbnet øjnene og ser silhuetten af et liv.
    Knus og kærtegn

Skriv et svar

