(kommentar)

12 thoughts on “(kommentar)

  1. Og så meget mere end en kommentar!
    Aldrig har genbrug været smukkere.

    Og igen igen igen … tanker må været læst. Den ene vej eller den anden.

    Kram
    Bitten

    (Men jeg elskede nu

    blik
    stille
    flamme)

  2. Bitten:

    Jeg tror simpelthen, jeg elsker dig. Ingen – INGEN – kan som du mærke mine ord. Som i mærke dem – både i dig, men ligeledes MÆRKE ordende, så de får varighed og fylde.

    Du husker alt. Brænder skriften på væggen. Du er … enestående. Tak fordi du er dig.

    Tanker læst og forstået. Fra den ene til den anden og retur.

    Det bedste og kærligste

    fra mig til dig

  3. Reinhard:

    En rasende blidhed….meget, meget præcist ramt. Det er ikke nemt at være rasende. Med kærlighed. At elske det man frygter. At søge det man angrer. Og så videre.

    Jeg er glad, når du kigger forbi.
    Så nu er jeg glad
    ( og så har jeg føs´da 😀 )

  4. Jamen, te’løk! 😀

    Og ja, blidhed må netop gerne være voldsom.

    Uden længslens gode flamme bliver der koldt. Så derfor skal den stille flamme værdsættes, uden at ånde på den…..

  5. Det var jo godt at Bitten kommenterede – jeg synes “kommentar”en her kommer igennem lyd- (eller hvad det nu er for en) muren på en måde som har mere farve eller fylde og form.

    Jeg får lyst til at skrive om de underlige følelser, som man oplever, måske især som ung, og som man derfor bedre kan skrive om i tilbageblik; tilbageblik på den kraft, der bliver til kærlighed.

    Undskyld tangenten her, men det er ment som en rose.

    Knus:-)

Skriv et svar

