Uendelig

14 thoughts on “Uendelig

  1. tosommerfugle:

    Jeg ved det. Jeg spørger om alt det, der ikke kan – og heller ikke skal – besvares. Såsom: hvad er kærlighed. Er kærlighed noget eller oget andet. Og vice versa.

    En dag lærer jeg det. Jeg er endnu ikke flyvefærdig 😉

  2. Reinhard:

    Fraktaler, kaosteori og uendelighed. Er smukt i al sin forbandede ubegribelighed. Så ja. Det er søgen på søgen på søgen.

    Man kan godt være fundet, men stadig søgt 😀

    Knus

  3. Kære Anna:

    Nåmen´er kan fylde. Alt for meget.
    Men jeg ved, at du søger. Og jeg ved, at du nok skal blive fundet. Hvis du altså vil 😉

    (der var noget med et nummer, der ikke kunne Krak´es, ikk? )

    Tak for de søde ord. Og knus.

  4. Jeg er ret vild med de dér rammer, som du putter ordene ind i. Det giver altså noget ekstra, når man kan bikse sådan nogen med ind i billedet, og også når man kan lege med typografier og så’n.

    Jeg BANKER jo bare bogstaver ud, som om jeg var en gammeldags sætte-typograf med fedtet forklæde. Nå, men det kan man jo også! Vi har alle små zoner af lys 🙂

  5. Beo:

    I psykologien hedder den slags tricks kompensering 😉
    – Hvad man ikke kan tjene på gyngerne må man hente på karussellen. Eller noget.

    “Vi er liv & lys

    vi er skygger & magi

    vi er hinandens alibi

    vi er liv & lys

    .

    Vi er kød & blod

    vi er sanser vi er magt

    vi er os selv med dødsforagt

    vi er kød & blod

    .

    Vi er skind & ben

    vi er drømme lagt på is

    vi er det tabte paradis

    vi er skind & ben

    .

    Vi er krop & sjæl

    vi er nerver vi er stål

    vi er støv i metermål

    vi er krop i sjæl

    Vi er et & alt

    vi er nøgne vi er små

    vi er dem ingen tænker på

    vi er et & alt ”

    Ja CV Jørgensen har vel sagt, hvad der er at sige…

    Knus

Skriv et svar

