Mind the gap

12 thoughts on “Mind the gap

  1. Dax2:

    Tak fordi du læser og mærker efter.

    Den er skrevet på en særegen blanding af rastløshed og apati.

    Den er ret ufokuseret 😉 (i bogstaveligste forstand)

    Den er skrevet for at få tiden til at gå. Den er skrevet mens tiden gik. Den er skrevet for at skrive sig ind. I tiden og livet.
    Uden det store held, desværre 😀

    Knus

  2. anjoe trækker vejret døgnet rundt,
    nogle gange med problemer, ja da
    anjoe vælger selv indtil videre at bestemme
    hvornår hun fravælge gerne at vil glemme
    livets klodseri, der bare vil overtaget ta’
    hvormed hun nok bli’r en slunken grøntsag
    og den situation gør intet i vitaminer sundt
    så hvem er det mon, at der skraldegriner
    når rullegardinernes hjul meget hæsligt hviner

    …en rimkoger bliver jeg skisme aldrig *LOL*

  3. Kære Louise!!!

    Det kan godt være du affærdiger Beos kompliment længere nede og kalder dine effekter for kompenserende. Jeg synes de supplerer – på fornemmeste vis!

    Som her hvor jeg oplever at ordene higer efter at blive råbt ud i den skov, men trænges inde og holdes nede at uhåndgribelige rammer og sløret sigte.
    Det minder mig om følelsen af at stå mellem væltende vægge.

  4. Ajoe:

    Det er muligt, du aldrig bliver en Rimkoger, men du er en Anjoe med hud og hår, kød og blod, hjerte og vilje.
    Og det er vi en del, der er mere end tilfredse med!!! 🙂

    Knus til dig

  5. Bitten:

    Jeg havde ikke til sinds at affærdige Beologen – vi er bare nogen der har lidt svært ved komplimenter 😉

    Jeg er så afgjort IKKE nogen stor kunstner udi det billedkunstneriske men jeg har stor, stor glæde af at lege med dette, at kunne tilføre teksterne en ekstra dimension.
    Udvide dem
    Provokere dem
    Indskrænke dem, såmænd

    Og lige netop her lykkes det. Jeg bliver fysisk utilpas af at læse denne “linse”, det sug man hvirvles ind i og ikke kan undslippe.
    Og det var også på den baggrund teksten blev skrevet. Så ja: Hvis det er dét, du ser, så er missionen lykkes. For mig.

    Kæmpeknus

Skriv et svar

