###

10 thoughts on “###

  1. Grumt kære.
    Grumt godt.
    Grusomt smukt.
    Afskyeligt rammende.
    Ramt.
    Helt ind under den hud der aldrig sidder tæt nok.

    Kys og kærlige ferietanker

  2. Så helvedes smukt …
    Er det mon grunden til, at mange føler befrielse ved at flirte med det grimme?
    Og finder ud af at smukt grimt er menneskelige opfindelser, menneskets påstand, forsøget på at finde en bedre overlevelse, vendt på hovedet for at styre i retning af det grimmes modsatte grimhed.
    Basta.
    Smil:-)
    Knus!

  3. Godt nok havde du nævnt noget om sommerlandet. Men så længe væk uden at man helt ved hvordan, hvad skal man stille op?

    Du skrev i kommentar til forrige text:

    Jeg tager dine ord med mig ud i sommerlandet,
    og ser om indtryk kan blive til udtryk.

    Så hvor er sommerlandet? Hvor er du?
    Hvor var du?

  4. Reinhard:

    Jeg læste i Siri Hustvedts “Det jeg elskede” en passage med en kvinde, der var i færd med at blive malet. Hun ligger nøgen på gulvet og ser på sin portrætør og længes. LÆNGES. Efter at han skal røre hende og ikke blot afbilde. Hendes krop og skønhed. Uden penslers afstand og lærredets mur imellem.

    Indelukket. Ja.
    Indelukket og udelukket. Suk.

    Jeg vender lige tilbage til dig og din mail senere. Just nu er jeg kun på gennemfart på Jammerbugtens lokal bibliotek 😀

    Kæmpeknus til dig

  5. Dax2:

    jeg nyder ultimativt klitplantagens skønhed, skjulte strande, grillmad, læsning og langt-ud-på-natten-stilhed.
    Jeg er stadig væk. Kunne jeg, ville jeg blive for altid, men pligterne kalder og jeg returnerer til civilisationen fredag.

    Hvis du vidste, hvor dejligt det er at høre, at ens fravær er bemærket. Det betyder noget. At høre. Det betyder faktisk meget. Tak.

    Og knus og kram og klem

Skriv et svar

