**

12 thoughts on “**

  1. Jeg var den uddøde stjerne, der blinkede i galakser der aldrig har været og aldrig bliver, men som forklædt bag sorte pupiller hæmningsløst og ublu glor ind i vore udrømte virkeligheder eller drømmende virkeligheder eller….noget 😉

    Mine blodbaner har lige været passeret af en fuldbedøvelse på sygehuset, så hvis det jeg siger og kriver er noget vrøvl, så kan jeg – lige i dag dække mig medicinsk påvirkning 😀

    Jeg tror på, at du lige om ikke så længe skal have en overnatning i vores anneks, så vi sammen kan gøre Århus og gøre os lidt pinlige sammen. Ikk`???

    Knus

  2. Der er dobbelt opredning, bad, køleskab og en elkedel….og selvølgelig mit fortrinelige selskab 😀

    Nu tager jeg traveskoene på, – jeg har lige en ordentlig portion fjernhed og svimmelhed der skal gåes ud af kroppen. Puha.

    Nu har jeg jo lige læst om din søns bedrifter: hold k.. hvor er han da….elskelig!

  3. Luksushotel med femstjernet underholdning!
    – skulle den der forfatterkarriere ikke blive til noget så har du ihvertfald klar potentiale i rejsebranchen, var jo lige ved at bestille biletter pr. promte. 😀

  4. Hahahaha Harning:

    Muligvis er mine etuder udi det skriftlige ikke just indbringende hverken nu eller på sigt, men mine finansielle evner er så afgjort endnu mindre.

    Hvis du håber på brød på bordet, når du arriverer til luksusdomicillet her i det århusianske, må du derfor hellere krydse fingre for, at jeg alene stiller hus og hjerterum til rådighed, men afholder mig fra yderligere karriere i rejsebranchen 😀

    Som nævnt: jeg ejer ikke skyggen af interesse eller talent for investeringer inden for virksomhedsdrift.

    (men jeg er en god værtinde!)

  5. Efter sigende skulle jeg altså være ganske ferm til det med at bage – så brød på bordet synes ikke at være noget problem uanset. 😀

    (mon man må tage brød med i flyveren for nutildags virker det som om de konfiskerer halvdelen af mit bagage hver gang…..
    eller forlanger det pakket i dertilhørende specialdesignede mikroskopiske plastikposer..hm….)

  6. Jeg tænkte i dag at Silhuet Digte ™ hjælper og støtter synet og giver den slags indsigt, som vokser når man bruger den.

    Det er et meget smukt tekstbillede i dag.

    Dine digte har somme tider været som:

    … Celler i blodbanen gennem dagen.

    Knus.

  7. Dax2:

    Du gør mig så glad, så glad. Sådan helt-ind-hjertet-og-ud-i-kroppen glad!

    (tm) ???? TradeMark? TrædeMølle? TitelMusik?

    Knus. Et rigtig, rigtig stort et!

  8. Beo:

    Tak
    (er kun et fattigt ord, men jeg bruger altid for mange ord, og det jeg vil sige er jo: tak Sådan rigtig-mange-tak. ..Se: alt for mange ord igen, suk.
    TAK!)

    Knus

Skriv et svar

