Dis*Kurs

4 thoughts on “Dis*Kurs

  1. Talende tavshed og mimespil uden fagter – en helt anden end hende der Silhuet, der læser så formidabelt under virkelighedens himmel. 😀

    (kan se at beviset for min påstand nu findes på OUH, hvis nogen skulle være i tvivl – godt gjort tosommerfugle. 😀 )

  2. Harning, du allerskjønneste:

    Ja vi er meget.
    Jeg er selv det modsatte af Enten – Eller. Men uhyre meget Både – Og.
    Jeg er silhuet men rummer en vis portion ballast. En ballast der af og til kommer til dtryk i ord, andre gange alt andet. End.

    Og så er jeg bare så f…… træt af mine egne ord i tiden. Sådan…kvalme-klam-klæbrig træt. De burde så resultere i avshed, meeeeen jeg skulle da lige pippe lidt. Om min tavshed…Du ved Både – Og 😉

    (og mht video er jeg supertaknemlig for, at tosmmerfugle finder mig værdig til hans linse. Men tillad mig at være så blufærdig, at jeg ikke kan rumme selv at se det…sådan efterfølgende)

    Knus til dig
    OG tosommerfugle

  3. “Både – Og” er nødvendigt for at kunne rumme både enten og eller, ballast til gode Silhuet-ord 😉 Og tavshed.

    Og det var da dejligt at kunne fange nogle gode PIP med kameraet, og gøre dem tilgængelige for alverden. Fortjent. Vær det bekendt 😀

    Knus igen.

Skriv et svar

