Den Gode Vilje

4 thoughts on “Den Gode Vilje

  1. Jeg snubler i “hun ikke tør tro”?
    Men resten er skønt!

    Jeg vil også det hele. Så gerne. For os alle. Og har røv nok til at lægge til når kinderne (og den gode vilje?) slipper op.

    😀

  2. Jeg har for lidt hård hud og for meget røv…eller noget 😉

    Jeg tror, hun tror, men at hun ikke tør tro det, hun tror på. Måske.

    Jylland kalder Bitten. Virkelig. Een trænger 😀

    Kærlige kram

  3. Jorden kalder Bitten!
    Er på vej mod knollet hård undergrund med tophastighed og uden styrthjelm. Troede jeg kunne mere end jeg kan. Flyve eksempelvis. Nu må jeg passe min landing. Og det der.

    Én trænger ellers virkeligt også.

    Det var formuleringen af sætningen, ordstillingen jeg ikke kunne ramme med en god rytme. For jeg (tror jeg) forstår det hun ikke tør.

Skriv et svar

