Glat

*

du tærer med smil min hyrde

*

du farver med vrang min læst

*

 

2 thoughts on “Glat

  1. Som sædvanlig modsiger indhold og overskrift kategori-betegnelsen “vrøvl”.
    Billeder af den langmodige, syngende hyrde, som bærer et læs der er alt for stort, smider det og synger en sidste sang mellem fårene og bederne, sulten, dårligt klædt, udnyttet af sin arbejdsgiver, op han springer, siger nu kan det være nok, min læst skal jeg ikke blive ved, hvis jeg vil ha’ et liv.
    Jeg vil ha’ et liv.
    Nu.
    🙂

Skriv et svar

