end

5 thoughts on “end

  1. Jamen det er fordi jeg har brugt hele dagen på at tænke – og vende tilbage – og tænke.

    Første stykke: I LIKE. Meget.

    Andet stykke: nja…
    Men da jeg er ude af stand til at formulere en konstruktiv kritik/forklaring (andet end muligvis kage på kage og dog alligevel ikke..) har jeg bare tænkt videre….

  2. Harning:

    Der er ingen kommentartvang, og min harceleren mod stilheden var indvortes rettet.
    Der er meget stille.
    Hos mig og i mig.

    Tænk endelig. Og giv lyd, både med- og modlyd. Du er en skattet kritiker !

Skriv et svar

