ØjeBlik

*

for mange øjne

for få blikke

*

 

15 thoughts on “ØjeBlik

  1. Harning:

    Øjne kan være selve lærredet for vores eksistens.
    Men er det øjne uden liv, uden fæste, uden syn…så er de værre end alt andet. Synes jeg.
    Et blik derimod. Fanger. Øjet. I et Øjeblik.

    Men igen: der er mig og mit.

    Knus og kærlige lørdagskram til dig (og dine!)

  2. Dax2:

    Alt er afkog, kondensat, essens, udtræk.
    Af kroppe, legemers versaler, levet liv.
    Og ikke mindst det imellem.

    Imellem øjnene, blikkene og øjeblikkene.

    Kærligst

  3. Øjne

    Voksne som tvinger børn til at se dem i øjnene begår sjælslig voldtægt.

    Er et indlæg jeg endnu ikke har fået skrevet fordi jeg bliver så vred hver gang jeg tænker på det – så nu måtte det altså bare ud som et lille pip her. Sorry… 😀

  4. Tak fordi du pipper.
    Jeg tror jeg er mærker din vrede.
    Den findes også i mig.
    Lov mig at skrive det indlæg.
    Når tiden, kræfterne og overskuddet er der.
    For det skal skrives!!!!

    Men kærlige knus

    (Måske vi sku skrive det smamen en dag?? )

  5. ..;kommenterer uden rim *og foeler sig osse lidt udenfor*.
    … simpelt og smukt. Som saedvanligt. Og det er nemlig rigtigt, der er ikke noget vaerre end oejne som ikke ser, som ikke kigger.

  6. Kyllan:

    Regel nummer eet på min blog: her er ingen udenfor. Alle er indenfor. Indeni.

    Tak for dine varmende ord.
    Man skal huske at se.
    Igen og igen.
    Med altid nye øjne.
    Knus

Skriv et svar

