Af- og til

*

at ånde en afstand

*

besejre et suk

*

10 thoughts on “Af- og til

  1. Jeg sukker på afstand
    alt mens jeg prøver at besejre dårlig ånde
    efterfølgende sparker jeg den dårlige ånd
    og det ud på en uendelig afstand…

  2. Øboerens Dilemma:
    Hvis øen bliver for stor er det ikke længere en ø. Derfor må man somme tider ånde en afstand. Puste. Trække vejret støjende. Sprede sin intimsfære om sig, med et dystert blik, så folk holder afstand. Men man kan alligevel holde lidt på den sociale facade og undertrykke et suk af … irritation, had, længsel, ulogiske følelser, der krummer sig sammen til en spiral, som rummet uden grænser.
    Tilgiv mig hvis jeg somme tider kommer for tæt på.

  3. Dax2:

    Af- og til. Stand. Tilstand af afstand. Afstand til tilstand.

    Måske er det godt at lægge afstand. Af- og til.
    For at nå frem til en tilstand.
    Af nærvær.

    Knus

  4. Dine ord får mig til at tænke på at nogle gange skal der en åndfuld distance til for at kunne overvinde det der får én til at sukke i stedet for at græde, grine, skrige, omfavne, lytte åndeløst .. og bare være.

    Én er måske bare mig. Men noget sætter det i hvert fald i gang :-).

    Kærlige hilsner

Skriv et svar

