GloBus

 

se:

 

en verdenstømt globus

pupiller

i meteornedfald

på nethimlen

 

 

8 thoughts on “GloBus

  1. Njarrr…søvnigt på vej UD af drømmenes land, måske snarere. De falder lidt tungt til jorden – drømmene – these days.

    Pupilsorte huller på nethindehimlen…

    Nå…videre… 😉

  2. Jeg vinker lige fra min ø midt i meteorregnen. Hvordan vil GloBus’en se ud bagefter – vil den stadig være mest blå?

    Kærlige tanker fra mig

  3. Det er sjovt som ord kan sende ens hjerne på de mest besynderlige associationskurser. 😀
    Første ord som ramte var Globus med barndomens nostalgi.
    Så pupillerne der forvandlede sig til stirrende fåreøjne i en lergryde.

    Og først lang tid efter – kunne jeg læse igen – uden gamle associationer – og glædes over de nye indtryk jeg fik. 😀

    Like

  4. Janne:

    Det er himmel og hav og deres gensidige spejling. Der er blå.
    Jorden er rund og farveløs.
    Og jeg er bare en klat. I et hav. På en klode.

    Jeg vinker igen. Vinke-vinke 🙂

  5. Harning:

    Jeg elsker globusser. Særligt dem i plastik med kunstigt lys, der tegner en våge i søvnløse nætter.

    Et øje på et natbord, måske 🙂

    Knus og kram

Skriv et svar

