Its alive ??

jeg tager hvad jeg ikke kan få, mindre end ingenting eller mer´ end for meget og det er ét fedt, blodet løber alligevel ingen steder, fører ingen veje hen, men pulser livløse pudevårsklicheer afsted i systemer lukkede og slukkede, tomme recitativer af elfensbenshad og ibenholtblod

jeg tager hvad jeg ikke kan få, mindre end ingenting eller mer´ end for meget og det er ét fedt, blodet løber alligevel ingen steder, fører ingen veje hen, men pulser livløse pudevårsklicheer afsted i systemer lukkede og slukkede, tomme recitativer af elfensbenshad og ibenholtblod

hvad ikke fås har jeg taget, tyvstjålet, tætsluttet, fra mindre end alting til mere end intet, og dog, det er ét fedt, livet løber alligevel afsted, ingen steder hen, men livløs puls og pudevårsklichéer i åbent tomrum, taleboblesmerte og tanketørhed

hvad ikke fås har jeg taget, tyvstjålet, tætsluttet, fra mindre end alting til mere end intet, og dog, det er ét fedt, livet løber alligevel afsted, ingen steder hen, men livløs puls og pudevårsklichéer i åbent tomrum, taleboblesmerte og tanketørhed

Jeg tager hvad jeg ikke kan få, mindre end ingenting eller mer´ end for meget og det er ét fedt, blodet løber alligevel ingen steder, fører ingen veje hen, men pulser livløse pudevårsklicheer afsted i systemer lukkede og slukkede, tomme recitativer af elfensbenshad og ibenholtblod. hvad ikke fås har jeg taget, tyvstjålet, tætsluttet, fra mindre end alting til mere end intet, og dog, det er ét fedt, livet løber alligevel afsted, ingen steder hen, men livløs puls og pudevårsklichéeri i åbent tomrum, taleboblesmerte og tanketørhed

Det er ét fedt, det er ét fedt, det er ét fedt, det er ét fedt tanketørt og talebobletomt pulsslag, Det er ét fedt, det er ét fedt, det er ét fedt, det er ét fedt tanketørt og talebobletomt pulsslag, Det er ét fedt, det er ét fedt, det er ét fedt, det er ét fedt tanketørt og talebobletomt pulsslag

dadum, dadum, dadum, da…

Skriv et svar

