Y

 

selv luft mister farve

engle ruster

 

himlen er hæs

 

7 thoughts on “Y

  1. Hm. Rust er transformation fremkaldt af vand, og måske bliver englenes himmel klar og blå igen, når den har afgivet sin grå nedbør?

    Jeg elsker engle (kan man sige sådan?). Sendebud og formidlere. Sprog.

    Kærlige knus

  2. Og min stemme er hæs, næsen tø´r, og det hvadend luften er farverig eller ej – dette en hyldest til pollen…

    Snart må vingerne knirkende føre mig blafrende ud på en togt, som kan ruste mig til livets fremtid 😉

  3. Ja til at hvorfor er det eneste svar eller ekko. Jeg skulle nok ikke have sat et spørgsmålstegn. Tak for de skønne linier.
    🙂

  4. Anjoe:

    Du gør mig altid så glad.
    Her sidder jeg og ændrer farve fra grundtrist til grundglad.
    Tak 😀

    Dax2:

    Som tiden skrider frem synes jeg at opleve, at spørgsmål som regel rummer svar mens svar rejser spørgsmål

    Hvorfor!
    Derfor?

    Knus

Skriv et svar

