&

Jeg har ikke tænkt mig, at gøre mere ved det: du har trukket det længste strå og det korteste rækker ikke længere.

Det er så, hvad det er: et endt forløb og erfaringer til ågerpris. – For så vidt okay, det har alligevel aldrig huet mig med backpackerliv eller nattefærd gennem storbygader, så en livskrise forårsaget af mindre er fint med mig.

Så tager du telefonen fra bordet og forsøger at se afklaret ud. Det lykkes lige så dårligt, som alt andet mellem os. Jeg ser ned i bogen, jeg tilsyneladende læser, og holder øjnene fast ved et E på side tredive.

Du kan ringe hvis du finder min oplader”, siger du og jeg mumler ”Mmmm”, så det summer i hovedet.

Jeg hører det stille sus fra hoveddøren der lukkes efter dig: også dét summer. Alting summer.

Jeg bliver siddende med bogen foran mig og tæller E´ er og derefter alt, der starter med K.

Der er mange E´er men kun seksten K´er.

Jeg har ikke tænkt mig at gøre mere ved.

 

 

3 thoughts on “&

Skriv et svar

