Pixel

Jeg orker ikke at tænke tanken, at du har givet mig en nøgle, der ikke passer til hullet. Du lader den jo altid stå åben, døren.

Orker ikke at undre mig over, hvorfor skal jeg have en nøgle til en åben dør?

Men bag alle tanker om nøglen, din åbne dør og de to der ikke stemmer overens, noget andet:

Det rum jeg træder ind i gennem din dør, ikke er det samme rum, som jeg ser gennem nøglehullet.

Det er ikke det samme rum.

Men det er vel lige meget, når du altid lader din dør stå åben?

 

 

 

Skriv et svar

