Det siger sig selv

Vi behøver ikke at tale sammen, vi nøjes med at række hinanden salt og sovs: Smiler lidt forlegent, hvis vi får øje på hinanden undervejs. ”Det smager godt”, siger du og tager en bid. ”Tak” svarer jeg, uden at vide hvorfor. Vi vil hinanden det bedste, det er slet ikke det.

Der er ikke mere på tallerknerne da vi rejser os, og tager opvasken sammen. Vi behøver ikke at tale sammen, jeg vasker og du tørrer af. ”Tak for hjælpen”, siger jeg og stryger dig over ryggen. Du svarer ”selv tak”, uden at vide for hvad.

Vi vil hinanden det bedste, det er slet ikke det.

3 thoughts on “Det siger sig selv

  1. @Donald: Der skal være såvel en afsender som en modtager, for at budskabet får liv. Her er begge dele – men måske for lidt budskab? Jeg ved det ikke, for øjeblikket skriver jeg bare. Tak fordi du læser og dermed er med til at give budskabet liv!

    @Arthur: Jeg kunne ikke være mere enig!!!
    ( Vi VIL bare nogen gange SÅ meget, at viljen overdøver alt dét, vi vil. )

Skriv et svar

