Palindrøm

Javel så.

Du hænger frakken over mit ansigt og beder mig snøre dine sko. Jeg gør vel som du siger. Du tager min hånd, stryger mig langs håndryggen og over fingrene. Kysser mine negle, én for én. Langefinger længst.

Så slår du. Hårdt og hurtigt over hånden. Jeg ser ned, kysk som kun fanden kan være det.

Måske vender du om her, tager avisen og går i ét.

Måske ikke.

Måske kysser du igen. Måske slår jeg igen.

Måske tager du din frakke og går, uden at snøre dine sko.

One thought on “Palindrøm

  1. Noget “Eyes wide shut”-agtigt fedt over det her! (kan dog ikke helt beslutte mig til om jeg helst ville undvære “som kun fanden…”)

Skriv et svar

