#3876

.

Der er et hul i loftet over lampen ved min seng, uanseeligt af størrelse og dog

Det ligner minder i modlys.Det er det ikke.

Det er et ubetydeligt hul i loftet,- en skønhedsplet på pupillen, der hindrer mig i at sove.

Huller kan have mange ansigter. Dét i loftet ligner et spejl.

.

One thought on “#3876

  1. Min væg er revnet. Måske som følge af jordskælvet i 2008 i Øresund (tror jeg det var). Jeg har stillet en bordplade hen foran men jeg kan stadig se det meste af revnen. Måske er det en spejling af min manglende foretagsomhed.

    Maxi-Polyfilla står i bryggerset klar til brug op til tre centimeter revner. Måske kan man også klare rynkerne med den masse. Måske skal man hellere lade være.

    Måske skal man spille på sin harpe inden man kommer med Captain Stormfield til Sankt Peters Harpeudlevering.

Skriv et svar

